Wat hebben we bereikt?
Doel 1: Een betrouwbaar, transparant en professioneel bestuur.
We verbeterden de begrijpelijkheid van een aantal brieven en andere teksten.
We hebben integriteit beter geïntegreerd in onze processen.
Doel 2: Een betrouwbare en sterke partner in de regio.
We namen actief deel in regionale overlegverbanden. We stemden regionale besluitvormingsprocessen zorgvuldig af en zorgden voor heldere en transparante besluitvorming over regionale onderwerpen binnen de gemeente.
Doel 3: Inwoners en organisaties staan centraal in onze dienstverlening.
We verbeterden de (digitale) dienstverlening voor de inwoner.
We voerden onze plannen uit samen met inwoners, ondernemers, verenigingen en organisaties.
We informeerden inwoners en ondernemers in duidelijkere taal over zaken die in Lingewaard spelen.
Indicatoren
Indicator | Meetbaar resultaat 2021 | Verwacht | Behaald |
---|---|---|---|
Klantwaardering dienstverlening
| Gemiddeld rapportcijfer Totaalwaardering voor alle drie de kanalen | 7,1 | -* |
Gemiddelde wachttijd aan de balie | Percentage balieklanten geholpen binnen de servicenorm van maximaal 10 minuten | 92% | 94,86% |
Afhandeling meldingen openbare ruimte (MOR)
| Percentage dat melder is geïnformeerd binnen de servicenorm van 5 werkdagen Idem | 91% 83% | 87,47 83,9% |
* Deze indicatoren worden gemeten via het belevingsonderzoek "waar staat Lingewaard?" (de burgerpeiling) die in februari 2022 plaatsvindt.