9. Bestuur en ondersteuning

Wat hebben we bereikt?

Wat hebben we bereikt?

 
Doel 1: Een betrouwbaar, transparant en professioneel bestuur.
We verbeterden de begrijpelijkheid van een aantal brieven en andere teksten.
We hebben integriteit beter geïntegreerd in onze processen.

Doel 2: Een betrouwbare en sterke partner in de regio.

We namen actief deel in regionale overlegverbanden. We stemden regionale besluitvormingsprocessen zorgvuldig af en zorgden voor heldere en transparante besluitvorming over regionale onderwerpen binnen de gemeente.

Doel 3: Inwoners en organisaties staan centraal in onze dienstverlening.

We verbeterden de (digitale) dienstverlening voor de inwoner.
We voerden onze plannen uit samen met inwoners, ondernemers, verenigingen en organisaties.
We informeerden inwoners en ondernemers in duidelijkere taal over zaken die in Lingewaard spelen.

Indicatoren

Indicator

Meetbaar resultaat 2021

Verwacht
resultaat

Behaald
resultaat

Klantwaardering dienstverlening

  • Totaal
  • Digitaal
  • Balie
  • Telefonie

Gemiddeld rapportcijfer

Totaalwaardering voor alle drie de kanalen

7,1
7,6
7,6
7,1

-*
-*
8,3
6,6

Gemiddelde wachttijd aan de balie

Percentage balieklanten geholpen binnen de servicenorm van maximaal 10 minuten

92%

94,86%

Afhandeling meldingen openbare ruimte (MOR)

  • Groen / openbare verlichting / straatmeubilair
  • Afval / wegen / verkeer
  • Acute problemen welke een bedreiging zijn voor de openbare veiligheid

Percentage dat melder is geïnformeerd binnen de servicenorm van 5 werkdagen

Idem
Afhandeling melding binnen 24 uur

91%

83%
100%

87,47

83,9%
100%

* Deze indicatoren worden gemeten via het belevingsonderzoek "waar staat Lingewaard?" (de burgerpeiling) die in februari 2022 plaatsvindt.

Deze pagina is gebouwd op 06/20/2022 11:21:45 met de export van 06/15/2022 15:17:54